- Kalite Yönetim Sistemine uymak ve sürekli geliştirmek,
- Sektördeki Yurtiçi ve Yurtdışı gelişmeler ile yenilikleri yakından takip etmek ve uygulamak,
- Toplumsal değerler ile müşterilerin tercih ve beklentilerini göz önünde bulundurarak, bunlarla ilgili çözümler üretmek,
- Yurtiçi ve Yurtdışı gayrimenkul sektöründeki konumumuzu, her yıl daha ileriye taşımak veya bir önceki yıl seviyesinde tutmak,
- Her yıl için belirlenen, inşaat yapım ihalesi gerçekleştirme, bağımsız bölüm satış ve kâr hedeflerine ilişkin rakamsal değerlere ulaşmak,
- Müşteri memnuniyetinin ölçülmesine yönelik olarak her yıl anket yapmak,
- Müşteri şikayetlerinin, her yıl için bir önceki yıl verilerine göre daha az olmasını sağlamak,
- Yurtiçi ve Yurtdışında her yıl en az 200 yatırımcı/analist/fon yöneticisi ile birebir ve/veya toplu olarak görüşmeler ve toplantılar yapmak,
- Personelin, bilgi, beceri ve yetenekleri ile yaratıcılıklarını ve farkındalıklarını artırmasını teşvik etmek için, her yıl toplam en az 150 saatlik eğitim ve seminer vermek,
- Personeller arasındaki birlikteliği daha güçlendirmek için sosyal etkinlikler düzenlemek,
- Her yıl, personelin memnuniyetini, istek ve beklentilerini belirlemek için anket yapmak, varsa istek ve beklentileri Şirket olanakları çerçevesinde sağlamak,